Kantooradres Facebook in Nederland

  • Adam

    Op het huidige account ben ik ineens geblokkeerd waardoor ik ineens niet kan liken, reageren en status plaatsen. Dit omdat ik een paar dagen geleden een opmerking zou plaatsen die in strijd zou zijn met de richtlijnen.

    Theoretisch bestaat er een manier om dan je excuses aan te bieden en je dan te laten deblokkeren, maar ze zijn de snelsten niet om me die functie te laten zien! En als ze nou zouden aangeven voor hoe lang ik geblokkeerd zou zijn, maar zelfs dat vertikken ze!!

    Hoe kom ik hier vanaf??

  • Cisco

    Ik heb een Trojaans paard in mijn Samsung a6, in mijn Facebook staat Trojaans paard verwijderd, ik ken de app niet verwijderden, bij het bestellen online met later betalen gaat hij eerst akkoord, bij zalando of bol.com, en daarna zeg hij product geannuleerd ,ook met iDEAL betalen zegt hij verkeert nummer,nou heb ik de app nagekeken waar het vandaan kwam en het adres is :1hackerway menlow park CA 94025,kunt u me helpen ,want hier klopt natuurlijk helemaal niets van,mvg c.peppinck

    Post was bewerkt op 16-05-2020 12:44 door Cisco

  • Brendy

    Mensen, als je probeert om een geweldige service te vinden voor het bedriegen van mensen op instagram, dan zou ik gewoon aanraden dat u probeert om uw aandacht te besteden aan deze site Instagram likes kopen, waar ik erin geslaagd om problemen op te lossen met likes op mijn berichten. Ik ben er zeker van dat u ook zult slagen, want u zult niets beters kunnen vinden dan deze dienst!

    Post was bewerkt op 28-10-2020 17:17 door Brendy