1 facebook per computer?

  • Hidde

    Klopt het dat je per computer je maar 1 keer op facebook kunt inschrijven.

    Dus nu ik ben ingeschreven hebben dan mijn huisgenoten geen toegang meer via deze computer of wel, Zo ja hoe dan?

  • Arjen (o.a. concert en festival)

    He Hidde,

    Als je huisgenoten rechts bovenin op ‘account’ klikken, dan klapt een menuutje open. Onderin staat ‘afmelden’. Als je daarop klikt wordt jij uitgelogd en kunnen andere gebruikers inloggen.

    Arjen

  • Hidde

    Daar schiet je dan niets mee op als ik het goed begrijp. Ik wil graag op mijn computer andere huisgegenoten zich ook kunnen inschrijven zonder dat ik verdwijn van facebook.

  • Arjen

    Hidde,

    Dat kan niet. Op 1 computer kan maar 1 Facebooker tegelijkertijd actief zijn. Dat is toch geen probleem, want je kunt toch niet tegelijkertijd achter de computer zitten, toch? Dus als jij wilt Facebooken, ben jij ingelogd en als je huisgenoot wil Facebooken, moet jij uitloggen en hij/zij inloggen. En omgekeerd.

    Arjen

  • Hidde

    Als je uitlogt dan ben je toch meteen al je berichten kwijt en ook je facebookvrienden (voor wat het waard is) kwijt. Dus kan je bij het inloggen weer opnieuw beginnen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

  • Arjen

    Hallo Hidde,

    Nee hoor, als je uitlogt, iemand anders gaat Facebooken op jouw computer, die persoon logt weer uit en jij weer in heb je al je instellingen nog steeds.

    Arjen

  • Hidde

    Bedankt. Inderdaad het werk zo.