Fansite en eigen profiel

  • Pee*

    Voor mijn bedrijf heb ik een zogenaamde fansite gemaakt. Eerst moet je een persoonlijke profielpagina maken en dan kun je pas een fansite maken. Nu krijg ik allemaal vriendschapsverzoeken op mijn persoonlijke pagina en ik heb klanten een verzoek gestuurd via mijn fansite, maar die worden op mijn persoonlijke pagina nu toegevoegd. Hij blijft maar alles via mijn persoonlijke pagina doen. Hoe krijg ik het nu zo dat alles via mijn zakelijke fansite gaat? Ik heb ook een link op marktplaats naar mijn Facebook, die zit dus ook weer gekoppeld aan de verkeerde pagina. Wie kan mij helpen?

  • Arjen

    Hallo Pee,

    Vriendschapsverzoeken kun je niet ‘verwijzen’ naar je fanpagina. Wat je wel kunt doen is het volgende: je accepteert vrienden in je profiel, dan nodig je die mensen uit voor je fanpagina. Dat doe je als volgt: ga naar je fanpagina, klik in het rechtermenu op ‘vrienden uitnodigen’ en klik alle vrienden aan die je wilt uitnodigen voor de fanpagina.

    Wil je iets posten op het prikbord van uit je fanpagina, klik dan in je fanpagina in het rechtermenu op ‘facebook gebruiken als ’. Als je dan een evenement aanmaakt of een post plaatst, zal dat uit naam van je fanpagina gebeuren.

    Succes!

    Arjen