ik kom niet op facebook

  • Facebook startpagina

    Probeer eens je cookies en tijdelijke internet bestanden weg te gooien:

    Internet Explorer 6 (IE6):

    - bovenaan in het menu op “extra” en selecteer “Internetopties”

    - Ga naar het tabblad “algemeen” en kies voor “cookies verwijderen”. Voor de zekerheid kun je het beste ook nog klikken op “bestanden verwijderen”

    Internet Explorer 7 (IE7)

    - Klik bovenaan in het menu op “tools” en klik op “browsegeschiedenis verwijderen”

    - Klik nu op de knop “verwijder bestanden” naast “verwijder cookies”. Eventueel kun je ook weer bij “tijdelijke internet bestanden” op “verwijder cookies” klikken.

    Internet Explorer 8 (IE8)

    - Klik rechtsbovenin op de knop “beveiliging” en klik op “browsegeschiedenis verwijderen”.

    - Vink “cookies”, en eventueel “tijdelijke internet bestanden” aan en klik op verwijderen.

    Hopelijk helpt dit!

    Groet,

    Facebook Startpagina

  • karin broekman

    ik wil mijn faceboek verwijderen hoe doe ik dat.

  • poussart

    ik kom niet op facebook hoe kan dat

  • Jan

    De server van Facebook lijkt eruit te liggen. Ik kom ook niet op de pagina.

  • ineke

    ik kamn niet inlogen op facebook hoe kan dit

  • Tineke Oorschot

    Ik kom vandaag niet op facebook !! Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen??

  • Tineke Oorschot

    Ooooh als de server eruit ligt … zal t wel weer goed komen? Het ligt dus niet aan mn laptop?

  • Elly Ringeling

    Als ik 'n nieuw wachtwoord heb gekregen en ik vul naam, adres en email in krijg ik

    'n rood vakje waarin staat dat ik al bekend ben onder dat email adres, ik kom er verden niet in.

  • cees

    Geen zin meer in mijn faceboek

  • Marion

    Heb ik inmiddels gedaan en dan draaid fb even goed, maar na 10 minuten is het weer hetzelfde probleem. Hebben jullie nog meer tips?

    Gr. Marion