Kantooradres Facebook in Nederland

  • Fred Krijnen

    Onlangs snuffelde ik voor het eerst op Facebook. Gevolg: verschillende vrienden en kenissen kregen een door mij ondertekende mail.

    Daarin werd ze, zogenaamd door mij, gevraagd om zich ook bij Facebook aan te melden. Zoiets noemt men oplichting. En is strafbaar. Ik ben nu op zoek naar het kantooradres van Facebook om opheldering te krijgen. Misschien kan iemand me helpen. Waarvoor hartelijk dank.

    Fred Krijnen

  • Torsten

    Er is op dit moment in Nederland alleen een verkoopkantoor van FaceBook dat zich bezighoud met commerciële advertenties voor bedrijven.

    Om een aangetekende brief te versturen aan FaceBook met betrekking tot accounts en mails raad ik je het Europese hoofdkantoor in Dublin aan.

    Hanover Reach

    Grand Canal Harbour

    Dublin 2.

  • Jan Karel Kleijn

    DJ vriend van mij s'n account is geclosed zonder opgaaf van reden door facebook omdat hij de naam MIster gebruikt (denken wij) DJ naam is Mister Rosso.

    indien je ervaring hebt of een email adres laat het me weten svp ! thx!

    Jan Karel

  • jannie snijder

    waarom is account niet ingeschakeld Ik kan niet meer op facebook komen Mijn account ligt er uit waarom Het is het enigste wat ik heb Facebook waarom?

    groeten Jannie Snijder

  • Sandra

    Bestaat er ook een telefoonnummer zodat je iemand kan bellen als je eigen facebookaccount “raar” doet. Ik kan mijn eigen account niet meer op en ik ben geen ster w.b. “inside”computers…. Anders zou ik al mijn foto's op moeten slaan via een andere computer en dan mijzelf helemaal van facebook afmelden. Daarna eventueel opnieuw aanmelden…… pffffff.. Please help!!!!!!!!!!!!!!!

  • sabine

    Ja die vraag heb ik ook, ik kan ineens een spel niet meer spelen.. ennu kan wel zeggen dat ik redelijk verslaafd ben haha… maargoed, iemand een idee misschien een email adres zodat ik facebook kan contacte.?

  • mirna

    wil niet meer geregistreerd zijn op facebook. kunt u me aub uitschrijven/afmelden.

    dank u wel

  • Jan de Jonge

    Hallo beste mensen,

    Ik kan al een paar dagen niet meer op mijn facebook

    ik snap er niks meer van waarom

    Ik had als inlog: j——@hotmail.nl en ww k——

    Ik kwam erachter dat ik niet beveiligd had maar toen was het al te laat,kunnen jullie mijn gegevens weer zo zetten dat ik er weer in kan.

    Ook heb ik geprobeerd nog eentje aan te maken voor hg-entertainment mijn bedrijf maar wil ook niet ,GEEFT AAN KAN TIJDELIJK NIET …………………

    Maar ik hoop dat julllie mij kunnen helpen want wil wel graag weer in mijn social media

    ALvast bedankt voor jullie hulp en reactie

  • Facebook startpagina

    Beste Jan,

    Je bevindt je hier op het prikbord van de Facebook startpagina, een website met informatie over Facebook en niet facebook zelf. Voor problemen met inloggen kun je op de volgende link kijken:

    https://www.facebook.com/recover.php

  • deniz dinsever

    hello!!!! my facebook is hacket, the phone number is not mine!!!

    o my gosh all my privecy is gone

    deniz dinsever