Kantooradres Facebook in Nederland

  • hennie van dijk

    het is de derde keer dat ik geblokkeerd ,nu voor dertig dagen ik al uitgelegd dat ik bezig met een reunie voor de voetbal,twintig jaar geleden heb ik jaren lang de dames en meisjes getraind voor de voety bal maar dat de meeste getrouwd zijn en een andere naam hebben is het voor mijn moeilijk zoeken.vandaar teveel vriendschap aanvragen ,helaas moet ik bekenen dat er aantal niet op het verzoek zijn inggegaa,als u bij de groep kijkt dan kun je zien dat ik de waarheid spreekt de groep oud dames en meisjesvoetbal westlandia en vergelijkt u de dames die leden zijn zult u zien dat er aantal lid zijn ,maar geen vrienden zijn ,vandaar dat ik in de problemen komt een ding mee ik stop er nu mee met zoeken want ik heb gelukkig al 95 procent gevonden ,als de rest niet wilt prima zo want ik krijg hiermee alleen de problemen,met blokkeringen,hopend dat u voldoende begrijpt en hopend dat de blokkade geseponeerd wordt,hopend wn wachtend op u antwoord.groetjes karlah-hennie van dijk.

  • bjorn lion

    myn account s gehackt en mn e-mail adres dus kan niets meer doen zou wille dat deze zo rap mogelyk geblokkeert word grtjs bjorn

  • wilma de klein

    Goedenavond

    ik had een leuke website waar ik kinderkleding verkocht tot gister

    toen was ik niet te vertrouwe …ik snap hier helemaal niets van ap

    ik moets mijn paspoort door maile gedaan maar daar hoor je dan weer niets op

    ik snap er helemaal niets meer van mijn telefoonnummer sta op die site mijn adders

    of mag je alleen verkopen via je pagina

    wil u mijn dat uit leggen .

    ik ben echt heel erg teleurgesteld gesteld

    nu moet ik weer nieuwe mensen zoeken

    dat is al de 2e keer

    groetjes

    wilma de klein

    ap van de blinklaan 21

    vierpolders

    tel 0181849515 of 0652699233

    mijn webwinkelje hete amakidsfashion

    heel erg bedankt voor de moeite

  • wilma de klein

    Goedenavond

    ik had een leuke website waar ik kinderkleding verkocht tot gister

    toen was ik niet te vertrouwe …ik snap hier helemaal niets van ap

    ik moets mijn paspoort door maile gedaan maar daar hoor je dan weer niets op

    ik snap er helemaal niets meer van mijn telefoonnummer sta op die site mijn adders

    of mag je alleen verkopen via je pagina

    wil u mijn dat uit leggen .

    ik ben echt heel erg teleurgesteld gesteld

    nu moet ik weer nieuwe mensen zoeken

    dat is al de 2e keer

    groetjes

    wilma de klein

    ap van de blinklaan 21

    vierpolders

    tel 0181849515 of 0652699233

    mijn webwinkelje hete amakidsfashion

    heel erg bedankt voor de moeite

  • fatih fatih yavas

    hoi ik had en vraag mijn ik vind leuk is ge blokierd mar ik wil stuuren maar ik heb veel mens op mijn facebook

  • marian

    ik ben marian claassen en ik heb geen facebook hoe kan dat zet mijn weer op facebook hoe komt dat ik er uit bent op facebook laat het even weten ik ben geblokeerd

  • Fa La

    Zullen we samen optreden en radar ofzo inschakelen? Bij veel aanmeldingen wordt dit aan de kaak gesteld.

    Dit kan toch niet ze hebben mij ook voor sommige dingen geblokkeerd, maar ik ben nog niet helemaal geblokkeerd.

    Vreemd toch, vind ik sowieso.

    Groet. Fa

  • hakan

    hooi ik heb 1 groep gemaak met naam hakan die wil ik verwijderen kunnen julie dat voor mijn verwijderen

  • Autorijschool VOCE

    Ik zou graag mijn pagina willen promoten,maar kan niet via I Deal betalen. Heb ook geen Visa of creditcard..Wie helpt mij ? Tel van mij is 06-51349914

    Met vriendelijke groet, Arie Kuik

  • lola

    help ik ben gehakt op Facebook wat moet ik doen kan ook niet meer op mijn email????