Kantooradres Facebook in Nederland

  • arien

    hoi mensen

    arien facebook is blokkeerd ken jullie arien haar helpen alstublieft

    arien is arienvanderwiel@live.nl

    mensen dat is arien haar e-mailadres

    telefoonnumer 06 267 402 dat is arien telefoonnummer

    groetjes van ariem

    arien hoor van julle wel wil arien haar helpt

  • abbey

    :XIemand heeft een nep profiel aangemaakt met mijn achternaam, maar een andere voornaam en daarop zijn foto's van mijn dochtertje te zien!!! Ik en vrienden van mij hebben dit al gerappoteerd, maar er word niks aan gedaan!!!

  • GONI

    sabine Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja die vraag heb ik ook, ik kan ineens een spel

    > niet meer spelen.. ennu kan wel zeggen dat ik

    > redelijk verslaafd ben haha… maargoed, iemand

    > een idee misschien een email adres zodat ik

    > facebook kan contacte.?

  • Izabella Plugge

    Geachte mevrouw-meneer,

    Ik heb een probleem met Facebook. Ik kan niet meer chatten en ook niet meer reageren op berichten van anderen.

    Heeft u een tip dat dit weer wel werkt?

    Met vriendelijke groet,

    Izabella Plugge

  • sjarda aalbers

    ik wil me uitloggen en wel direct.

    Dit is niks voor mij.

  • Katherina Van Hoeymissen

    Beste vrienden,

    Ik heb net een bericht van dit forum gelezen over oplichting van FB. Dat wat FB daar vraagt is op zijn minst strafbaar!!!!!!!

    Persoonlijk voel ik me ook opgelicht aangezien ik dacht een leuke manier gevonden te hebben om mensen te leren kennen, sociale contacten uit te breiden, een kleine vzw eraan te koppelen etc. Ik zal het heel kort houden, want ik ben het kotsbeu!

    Mijn account functioneert totaal niet. Ik weet dat velen tegen die timeline zijn, maar ik ben er wel voor. Ik vind het anders zo een boeltje, maar iedereen zijn eigen mening, principes, zijn zin. Ik kan die timeline echter niet installeren. Heb twee vrienden van me ook laten proberen met mijn login en paswoord omdat ik dacht dat ik het verkeerd deed, maar nee hoor, zelfs met verschillende browsers lukt het niet. Het ligt volgens mij aan die video die niet werkt. Bij mij toch niet.

    Ik heb vandaag mijn 17de rapport verstuurd met als eerste vraag : geef me eindelijk die timeline en nog 11 andere applicaties die moeten gefixt worden. Ik doe dit bijna elke dag in het Engels en het Nederlands. Drie keer heb ik een standaardmail gekregen. Ze waren me dankbaar omdat ik rapporteerde, dan konden ze FB nog beter maken. Bullshit!!! Ik heb 2 berichten gestuurd naar Marc Zuckerberg, niet dat ik hoopte dat hij zou antwoorden en dat deed hij ook niet. Ik heb twee aangetekende brieven verstuurd naar de Headquarters van FB in de US. Ik denk dat ze mijn brieven gewoon vertikaal geklasseerd hebben.

    Ik denk dat dat met die rapporten ook duurt. Schandelijk vind ik het dat ze mensen aansporen, gek maken van maak een account aan op facebook, is leuk, etc……. allemaal pure nonsens, want hun klanten, wij dus, komen bedrogen uit. Als er iets niet werkt, wordt het simpelweg genegeerd en blijf je in de kou staan. Heb net nog eens gepost op een forum van de US. Vraag me niet meer hetwelke, ik post mijn problemen overal waar ik de kans krijg in de hoop dat IEMAND me OOIT zal verder helpen. Ik heb een informaticus geraadpleegd, die is langsgekomen en zegt dat hij zoiets nog nooit heeft gezien. Ik maak een nieuwe account aan die defect is. Dat kan gewoon weg niet. En dan doen ze nog niet de moeite om te vermaken.

    Ik weet me echt geen raad meer. Ik ben daarom ook naar adressen van hoofdkantoren in België, Nederland, UK, waar ook in Europa. Ik heb de media ingelicht, zowel VRT (tv één) en VTM. Beiden waren geÏnteresseerd. Ze vroegen of ik zelf ook wou getuigen. Natuurlijk doe ik dat en niet incognito. Ik durf mijn gezicht laten zien en de waarheid achter fb aan het licht brengen. Dus, als iemand me met iets kan verder helpen om iemand van dat FB personeel (hebben die dat wel???) te kunnen contacteren op het even welke manier, jullie zouden me er een groot plezier mee doen.

    Jullie ook veel succes!

    Groetjes, Katherina

  • Rob

    Het heeft bijzonder weinig nut om je met problemen tot Facebook te wenden, want ik heb nu al NEGEN KEER gevraagd waarom ik de tijdlijn niet kan activeren en ik krijg niet eens een reactie…

    Ik vind dit werkelijk getuigen van een ziekelijke arrogantie!

  • sanne

    Wilt u mij aub afmelden op facebook.

    bvd, Sanne Broersma

  • astrid horn

    ikheb 13 juni al afgemeld en nog geen bevestiging gekregen, wil nu graag de bevestiging ontvangen dank u wel

  • Nico van Tongeren

    L.S. Ik zou graag mijn naam en foto verwijderd willen zien van alle facebook pagina's.

    Graag uw reactie.

    Vriendelijke groet,

    N.van Tongeren