waarom kan ik met email adres niet op faceboek komen?

  • Connie Vollendam

    Ik heb al een paar keer geprobeerd om op faceboek te komen maar dit lukt mij nog steeds niet, wat is hier de reden van.

    In afwachting verblijf ik op een antwoord

    Connie Vollendam

  • tony

    stel facebook in als startpagina en dan kan je zo facebook aanklikken, zo heb ik het ook gedaan en dat werkt goed ben zelf ook nieuw op internet

  • Ellen

    Als ik op facebook probeer te komen komt er de volgende melding:

    Deze webpagina is niet beschikbaar.

    De webpagina op http://www.facebook.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

    Meer informatie over deze fout

    Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht

    Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Onbekende fout

    Ik heb facebook al geprobeerd te openen met chrome en met Internet Explorer.

    Alle programma's op internet kan ik openen, behalve facebook.

    Kan iemand me helpen?

  • corne

    ik krijg steeds deze fout door. wat kan ik hier aan doen ?

  • orlando

    1Deze probleem is er altijd

  • Egberta Jansen

    Het lukt niet om met de per e-mail toegesturde code mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, ontvang steeds bericht: code niet meer geldig.

  • yvonne

    Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Onbekende fout

    Wat moet ik bij deze melding doen. alleen als ik naar facebook krijg ik dit te zien.

  • yvonne

    Terwijl ik op fb bezig was verscheen ineens “oeps” er is een fout. vervolgens stond alles vast. op 2 april heb ik ook reeds een fout 324 gehad en dat blijkt dit ook te zijn. kunt u hier wat mee. ik zou graag op facebook blijven.

    met vriendelijk groet

    yvonne ruys

  • yvonne

    nogmaals de foutmelding alleen bij facebook

  • yvonne

    Het blijft een beetje raar dat ik voor de 3e maal deze error moet melden. Is het bekend hoe dit kan. Het gebeurt alleen bij facebook, daar kom ik niet meer in via de startpagina. Met google gaat het nu nog wel,, maar de ervaring leert dat dat op een gegeven moment ook ophoudt.