facebook vraagt om mijn telefoonnummer

  • Fred Krijnen

    Bij het openen van mijn Facebookaccount kreeg ik het volgende te lezen: ‘om verder te gaan, hebben wij je telefoonnummer nodig’.

    Dit zou een ‘verificatiemethode’' zijn. Mij lijkt het meer een methode om telefoonnummers voor adverteerders te verzamelen. Wil hier snelle reactie op.

    Fred Krijnen

  • gerrie

    je account is gehackt, geef nooit je telefoonnummer!

  • ingrid

    Ik heb dit ook al dagen aan de hand, en gek genoeg vind je totaal geen info over dit probleem op internet!!

    Is het iets tijdelijks of blijvend?

    Komt het echt van facebook?

    Ik geef in elk geval mijn nummer niet door!

    Als het blijft duren maak ik gewoon een ander account aan met ander email adres!

  • D.j.

    Heb dit ook, al een tijd. Sinds ik mijn account weer geactiveerd heb, tenminste, sinds ik weer eens een keer had ingelogd.

    Er lijkt idd niets op te zitten dan een ander account maken. Maar in de tussentijd krijg ik wel berichtjes van, bekende, mensen die vrienden willen worden en bijvoorbeeld mijn foto leuk vinden. Er gebeurt dus wel vanalles op mijn account, maar zelf kan ik er niet op.

    Zou beter niet meer ingelogd hebben na het tijdelijk deactiveren. Lijkt me wel belangrijk om het, oude, profiel alsnog te verwijderen, hoe dat dan ook zou kunnen.

    Ik zal vragen aan mensen of ze iets bijzonders op mijn pagina zien.

  • Facebook startpagina

    Facebook kan om je nummer vragen om te verifieren dat je de echte eigenaar van je account bent. Je moet dan wel je nummer hebben opgegeven bij het registreren. Je kunt meer info vinden op de volgende pagina:

    https://www.facebook.com/help/?faq=164063606990129#Waarom-moet-ik-op-Facebook-mijn-identiteit-bevestigen-door-mijn-telefoonnummer-te-verstrekken?

    Groet,

    Facebook Startpagina

  • jaja

    koop een simkaart in de winkel speciaal voor registratie facebook dus niet je eigen ben je van 't gezeik af.

    Dank u