aanklacht tegen Facebook?

  • Fred Krijnen

    Het lijkt erop dat Facebook mij boycot. Ik krijg geen toegang meer tot mijn account. Er waren daarop “verdachte acitiviteiten gedetecteerd”. Waarschijnlijk refereerde dat aan mijn kritiek over privacyschending. Ik moest mijn mobiele nummer opgeven om een code te krijgen. Dat lukt niet. E-mails daarover blijven onbeantwoord. Het lukt ook niet in contact te komen met de persafdeling. Deze gebruikt zelfs een niet bestaand telefoonnummer. Wanneer Facebook mijn vragen niet wil beantwoorden, moet ik dat stellen van vragen misschien maar aan de rechter delegeren. Dat verhaal over Facebook komt er evengoed wel. Het wordt op zo'n manier alleen wat negatief. Jammer, want ik heb dankzij Facebook ook positieve ervaringen, want hernieuwde contacten met oude jeugdvrienden. Ik hoop dus dat de vertegenwoordigers van Facebook in Nederland zo slim zijn om even contact op te nemen.

    Fred Krijnen

  • ruud botcher

    ik krijg de beging pagina van facebook niet meer op mijn computer

    ik kan geen berichten meer lezen ik kan niet zien wat er op mijn pagina staat

    als facebook krijg ik wat anders wat ik helemaal niet wil

    het heet facebook .com

    ik hoop dat ik mijn begin pagiina terug krijg

  • Glenn Creutzburg

    Al meer dan 24 uur heb ik een bericht van Required Maintance , duurt enkele uren ….niks gebeurd , steeds gesloten , vraag om een code te sturen naar mijn mobiele nummer of email adres , niks , onzin dus !! Geen nieuw wacht-woord instelling , alleen maar van die vage links voor hulp , niks concreets helpt , geen directe contact-adres met FaceBook , geen telefoon-nummer of email-adres van hun.

    Ik word hier dood ziek van !! ik doe geen gekke dingen en toch komen ze met deze slechte service , ik was zo tevreden, maar ze verpesten het voor de mensen die FaceBook gebruiken en met die stomme top-verslagen…intereseert me niet !!

  • Ozcan barut

    Ik had gesteren chip gkocht voor zynga poker maar dat heb ik nog geen chip ontvangen

  • Saskia

    Hi,

    Een vriendin van mi is in februari 2010 overleden. Hoe kunnen we zorgen dat haar facebook account afgesloten wordt? Kan iemand deze vraag naar Facebook doorsturen? We kennen niet haar wachtwoord maar wel haar inmiddels al lang afgesoten emailadres. Nergens vind ik een email adres om deze vraag rechtstreeks aan Facebook voor te leggen.

    Vast dank voor het antwoord

    Saskia

  • remmerswaal

    de klacht is waarom wordt ik voor 30 geblokkeerd om vrienden uir te nodigen , dit ZIJN ook vrienden , waarom bepaald facebook dit.

    De ontvanger van de vraag kan toch zelf ontwoorden ben er klaar mee .

    Er is nu een klacht naar zowel de consumentenman als naar het programma RADAR gestuurd.

    Ik krijg bij jullie geen antwoord.

    Ik hoop dat jullie de moeite nemen om dit te lezen en te verhelpen zodat ik de klacht kan intrekken .

    Ik blijk namelijk niet de enige te zijn

    R.Remmerswaal

    dus gewoon weer blokkade opheffen