Wat is taggen op Facebook?

  • Atie

    Is dat een onderschrift plaatsen? En kan ik het onderschrift van iemand anders z'n eigen foto verwijderen maar de foto laten staan?

  • GratisNvoorniets

    Domme vragen bestaan niet.

    Taggen is het koppelen van jou naam aan een foto. Je kan het niet voorkomen maar wel jou naam verwijderen.

    Lees hier hoe je het weg kan halen.

    GratisNvoorniets

  • Facebook startpagina

    Taggen op facebook kan op verschillende manieren: in een bericht of op een foto. Je plaatst dan de naam van een van je vrienden in het bericht of plakt de naam van iemand op een foto waar deze persoon op staat. Voor meer info kun je ook de volgende video's bekijken:

    http://facebook.startpagina.nl/video/facebook-taggen/

    Groet,

    Facebook Startpagina

  • Ria

    Wat is taggen

  • Ilse

    Hallo,

    Ik heb een vraag over dit taggen op facebook.

    Ik heb namelijk altijd als ik word getagd in een bericht dat mijn naam als laatste in de rij komt te staan.

    Ik vroeg mij af of dit was omdat ik als laatste werd getagd door die personen, dus ik heb iemand gevraagd die ook in een van die berichten getagd was waar zij stond

    en zij stond niet op de laatste plaats, maar bij haar stond ikzelf ook niet onderaan. Hoe kan dat mijn facebook mij altijd onderaan zet? Iemand enig idee?

  • m.cober van acht

    Hoe kan een scherm onder aan de startpagina van mijn facebook weg krijgen .Ik kan niet meer verder kijken naar berichten.Graag antwoord.

  • AJ Reidinga

    Wat een geluk dat er nog heldere geesten zijn.Ook een fietsstuur met 1 handvat?

  • Sjoerd Adema

    Werkt deze pagina niet op een ipad? Wat ik ook doe…..geen video!.!?.

    Met gr.

    SA

  • Van de Put

    Wat is taggen op facebook?