account verwijderen

  • Paul Louis van der Lem

    L.S.,

    Als ik een nieuw wachtwoord wil instellen volg ik de procedures en dan moet ik ineens mijn wachtwoorden veranderen,of mijn account wordt ineens geblokkeerd.

    Na een half jaar dit gedonder te moeten ervaren ben ik facebook SPUUGZAT.Ik wil mij niet meer inloggen en VERWIJDER direkt mijn account!!

    En jullie maar denken dat er sprake is van phishing.Hoe komen jullie aan die grote onzin.Ik wil gewoon regelmatig mijn w.woorden veranderen.

    Mvg,PaulLouis van der Lem

  • Paul Louis van der Lem

    L.S,

    Ik dacht dat ik DUIDELIJK WASe verwijder MIJN ACCOUNT EN SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Facebook startpagina

    Beste Paul Louis,

    Facebook.Startpagina.nl is een site óver Facebook en geen onderdeel van Facebook zelf. Met inlog- en andere technische problemen kunnen wij u helaas niet helpen.

    Arjen

  • elisabeth jong

    wil geen facboek meerkom er niet op steeds zeggen ze n verkeerde e mail ik heb er maar 1 weg met face boek

  • Gerd

    Bij facebook is men er niet heel duidelijk over, maar je kunt je account zowel verwijderen (deleten, beëindigen, foetsie) of deactiveren (je kunt er later nog in maar tijdens deactivatie ziet niemand je account). De overzichtsite AccountKiller is er niet heel enthousiast over. —>

    http://www.accountkiller.com/nl/facebook-account-verwijderen

  • Jacob

    U kunt het beste uw FB gewoon verwijderen en de volgende keer als u ergens een account wilt maken even kijken of hij niet toevallig op de zwarte lijst staat op accountkiller.com - Facebook staat op de grijze lijst volgens mij, dat betekent dat de voorwaarden niet al te geweldig zijn.

  • Dorothe koppelman

    Ik heb net een account aangemaakt omdat ik nieuwsgierg was hoe het werkt maar bij nader inzien wil ik zelf geen Facebook account.Dus wil ik bij deze dat mijn account weer verwijderd wordt. Bedankt,groet, dorothe koppelman

  • GAGA

    mijn account verwijderen AUB

  • Jenny Jongepier

    Ik wil per direct van Facebook af.

  • dien bos

    sory ik snap het nietfacebook ik wil hem verwijderen gr dien