contact

  • erica kellenbach van enk

    Elke keer als ik wil inloggen, wordt me gevraagd een naam op te geven voor mijn nieuwe computer. Ik HEB helemaal geen nieuwe computer, ik heb hem al 2 jaar en ik heb nooit op een andere dan deze ingelogged. Ik kan jullie alsmaar niet bereiken, maar misschien lukt het nu. Zitten er bij jullie ook echte mensen, ik heb genoeg vasn al die automatische antwoorden waar ik niets verder mee kom. Ik wil niet weg van Facebook, maar als ik nu geen bevredigend antwoord krijf, stop ik er mee.

    Graag nu een duidelijk en persoonlijk antwoord.

    Vriendelijke groet,

    Erica Kellenbach

  • martha

    Hallo ik ben sinds 1 week bij facebook aangemeld ,

    Maar ik weet niet wat ze bedoelen met een windos live id,

    Heb dit ook niet gedan,mar het lukt steeds niet om vrienden te zoeken.

    Kunt u mij antwoordt hier op geven,

  • Jeanny Hoofwijk

    Lieve mensen HELP.

    Ik heb twee accounts aangemaakt, en net die site die ik niet wil met 3 van mijn vrienden komt altijd op mijn scherm

    Ik heb nog een andere met AL MIJN VRIENDEN, EN FAM IN USA DIE WIL IK NIET KWIJT.

    Staan dierbare dingen in.

    Wie kan mij helpen wat ik moet doen om een account te verwijderen.

    Op het ander account heb ik nu momenteel 66 vrienden staan die ik niet kwijt wil.

    MVG Jeanny

    Een oma die hulp nodig heeft

  • Joop Nuijten

    Ik wil wel een foto plaatsen op Facebook , dit heb ik al een paar keer geprobeerd maar tot heden lukt het niet , mijn foto staat wel op mijn Website joopnuijten.nl onder de Rubriek Afbeeldingen , weten jullie misschient een oplossing !

    Dongen

  • Fokkolien de Jonge-Nieboer

    Kunt U mij vertellen wat mijn wachtwoord is, of hoe ik een wijziging kan aanbrengen.

  • J. Beimer

    Ik heb in mijn fb vrienden ijst nog maar 1 contact staan terwijl mijn vrienden wel in mijn lijst alle 96 vrienden kunnen zien.ben als ik dan naar beneden ga gooit hij mij eruit. Wat kan ik hieraan doen?