Geblokkeerd op facebook

  • remmerswaal

    Re: aanklacht tegen Facebook?

    Gepost door: remmerswaal (—.adsl2.static.versatel.nl)

    Datum: 23 januari 2012 13:03

    de klacht is waarom wordt ik voor 30 geblokkeerd om vrienden uir te nodigen , dit ZIJN ook vrienden , waarom bepaald facebook dit.

    De ontvanger van de vraag kan toch zelf ontwoorden ben er klaar mee .

    Er is nu een klacht naar zowel de consumentenman als naar het programma RADAR gestuurd.

    Ik krijg bij jullie geen antwoord.

    Ik hoop dat jullie de moeite nemen om dit te lezen en te verhelpen zodat ik de klacht kan intrekken .

    Ik blijk namelijk niet de enige te zijn

    R.Remmerswaal

    dus gewoon weer blokkade opheffen

  • Martin Stoelinga

    Beste face book , voor de tweede maal voor 30 dagen geschorst,Reden onbekend!! Als U iets opzet doe het dan ook goed. Ik vraag nooit om vrienden, Ik krijg een vraag om vriend te worden en dan beantwoord ik met bevestigd Als U denkt dat ik vrienden vraagt heb u het mis. Door de laatste twee TV uitzendingen zijn er veel verzoeken daar kan ik niets aan doen, Bij de volgende keer zal ik zeker Face book opzeggen,

  • Facebook startpagina

    Let op, je bevindt je hier op het prikbord van de Facebook Startpagina, een pagina met informatie over facebook. Voor contact met Facebook zelf moet je hier zijn:

    https://www.facebook.com/help

    Groet,

    Facebook Startpagina

  • j,van der kooij

    ik krijg mijn facebook niet zichtbaar

  • tamara

    waarom ben ik geblokkerd en mijn dochter ook we hebben niks bijzonders gedaan alleen spelletjes gespeeld op zynga ik wil dat die blokade weer normaal wordt dat ik weer fijn spelletjes kan spelen zo niet dan stop ik per direcht met fsacebook en dan zet ik dit ook op mijn prikbordt wat jullie aan het doen zijn dit is niet normaal meer

  • j.geerligs

    hoe kom ik van de blokkade af.

    Ik ben het zat

  • yvonne wieringa

    remmerswaal Schreef:

    ——————————————————-

    > Re: aanklacht tegen Facebook?

    >

    > Gepost door: remmerswaal

    > (—.adsl2.static.versatel.nl)

    >

    > Datum: 23 januari 2012 13:03

    >

    >

    > de klacht is waarom wordt ik voor 30 geblokkeerd

    > om vrienden uir te nodigen , dit ZIJN ook vrienden

    > , waarom bepaald facebook dit.

    > De ontvanger van de vraag kan toch zelf

    > ontwoorden ben er klaar mee .

    > Er is nu een klacht naar zowel de consumentenman

    > als naar het programma RADAR gestuurd.

    > Ik krijg bij jullie geen antwoord.

    >

    > Ik hoop dat jullie de moeite nemen om dit te lezen

    > en te verhelpen zodat ik de klacht kan intrekken

    > .

    > Ik blijk namelijk niet de enige te zijn

    >

    > R.Remmerswaal

    >

    > dus gewoon weer blokkade opheffen

    ik heb een klacht ik kan geen beirchten sturen en geen vriendschap meer versturen naar vrienden is gbelokeert wil dus die blokkade op heffen hoe zit dat wel idioot doet zoiets ik ken een heel hoop vrienden die ik ken g van y wieringa op facebook dan he

  • Jenneke Kramer

    Wanner je geblokkeerd wordt op facebook door een “vriend”, kun je dan automatisch ook geen e-mailcontact meer hebben, worden je e-mailberichten via Outlook-express dan ook geblokkeerd?

  • j.a.kramer

    Leuk deze pagina maar waarom zie ik nergens reacties op mijn vraag over geblokkeerd zijn op facebook? Ik zie alleen maar vragen die mensen stellen, geen antwoorden.

  • moriaux rene

    hoi

    kan iemand me helpen voor deblokeeren voor vrienden fb blokeerd me als ik vienden aanmaak voor 30 dagen het zijn toch vrienden ?