tweede account aanmaken

  • Erika

    Ik heb al een paar jaar verschillende Facebookaccounts op deze pc. We wisselen tussen deze accounts. Sinds een maand of 2 is mijn eigen account niet meer te gebruiken. Als ik inlog heb ik een leeg account, ik zou dus alles kwijt zijn, vrienden, pagina's, games etc. Op mijn mobieltje ben ik nog wel ingelogd en ik kan dus Facebook voor mezelf alleen op mijn mobieltje gebruiken. Niet handig!

    Bovendien is het mobieltje aan vervanging toe. Ik ben dus bang dat ik straks alles kwijt ben.

    Heb dit probleem al meermaals via een foutmelding aan Facebook doorgegeven, dan hoor ik 2 weken niets en daarna krijgt mijn melding de status ‘opgelost’ wat dus NIET het geval is!

    Weet iemand een oplossing??

  • chris

    chris

  • Gerda

    Ik wil een twee de account aan maken hoe doe ik dit  gr gt

  • Koos

    Hallo ik heb geprobeerd om een account te maken voor Koos Keereweer met het zelfde email adres als mijzelf

    ria keereweer-spee 

    mijn email adres is   ria.koos1@gmail.com

    Maar ik heb het idee dat het niet goed is gegaan kunt u mij helpen aub

  • Ladi

    Re

  • Siyamak

    Anonymous

    Ik wil graag een tweede account aanmaken voor mijn partnet op hetzelfde e-mailadres!! Hoe doe ik dat??

  • Anani

    Bulle

  • Pierre

    Anonymous

    Hoe kan ik een tweede facebook account maken op dezelfde pc. Ik heb al een hotmail.account aangemaakt, die zou ik kunnen gebruiken hiervoor. Uw reactie zie ik graag tegemoet.

  • Herman

    Herman

  • Herman

    Hoi