Kronen gekocht 15 euro niks gekregen

  • Angela

    Geachte heer of mevrouw,

    Ik stuur u deze mail omdat ik meerdere malen een mail gestuurd heb.

    Ik heb op 2 februari 15 euro aan kronen gekocht voor castlevilla maar tot op heden geen bericht terug gekregen helemaal niks.

    Ik vind het erg brutaal dat ik op verschillende manieren contact moet zoeken om dit probleem op te lossen.

    Ik hoop dan ook dat het nu zo snel mogelijk opgelost word, en dat ik mijn kronen voor het spel krijg met spoed en een excuses.

    Met vriendelijke groet

    Angela Rebergen

    0614024355

    Hier de mail van de betalings service .

    Hello,

    We have provided a solution for your issue. Please take a moment to review your case and feel free to re-open it if you have further question:

    http://boku.zendesk.com/tickets/20023143

    AD.English.7678, Mar 05 04:06 (PST):

    Hello,

    Thank you for contacting Boku.

    Our records show that your transaction was successfully completed and your credits were provided by Facebook. Please note that it can take up to 3-4 hours for your goods to be delivered to your account.

    If you believe you have not received your credits, you can check your purchase history on Facebook here: https://secure.facebook.com/settings?tab=payments

    Select “View” next to “Credits Purchase History”. You’ll see each of the payments you made, along with the option to view the receipt. The receipt shows you how many credits you were awarded and how much you were charged. If you used your credits to purchase in game currency, the details of this conversion will also show here.

    If you didn’t receive your content, you will need to contact either the game publisher or Facebook depending on what you are missing. You can find the option to contact the game developer in the actual application if you did not receive your in game currency.

    If you want to contact Facebook about missing credits, you can do so here: http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=credits_m_1042.

    You will notice that Facebook asks for your Facebook Order ID. Please provide the following ID which is unique to your payment: 9007254354175 (you can also find this ID in your purchase receipt).

    Thanks,

    Boku Customer Support

    Attachment(s)

    Facebook tegoedpunten .odt

  • Facebook startpagina

    Beste Angela,

    Vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan. Je bevindt je hier echter op het prikbord van de Facebook Startpagina, een website met informatie over Facebook en niet Facebook zelf.

    Zoals je in bovenstaande email kan lezen, kun je je recente transacties op de volgende url:

    https://secure.facebook.com/settings?tab=payments

    Voor klachten over missende credits kun je contact opnemen met facebook via:

    http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=credits_m_1042

    Succes!

    Facebook Startpagina