Hallo,

Ik kan weer niet op mijn FB account komen. Ik heb opnieuw een beveiligingscontrole uitgevoerd en heb hiervoor een code via mijn mobiel gekregen.

Met de code die ik heb ontvangen kan ik alsnog niet op FB komen. Wederom verzocht een code opnieuw te sturen maar helaas krijg dezelfde code die niet werkt. Via helpcentrum het advies gelezen dat het dan beter is 24 uur te wachten. En dan opnieuw een code aanvragen via mobiel wat dan weer niet gaat lukken? Waar kan ik hiervoor terecht en waarom moet ik steeds een beveiligingscontrole doen. Ik begrijp hier niets van.

Graag zou ik weer toegang willen krijgen tot mijn account. Ik speel hier hidden chronical op en heb hier ook geld in geïnvesteerd.

Kunnen jullie mij zeggen wat hier mis kan gaan. Heb via het helpcentrum gelezen dat het kan zijn dat iemand een bijna identiek emailadres heeft als de mijne waardoor mijn account om een beveiligingscode moet uitvoeren als een ander een fout heeft gemaakt. Ik vind het heel vervelend dat dit steeds gebeurt.

Wil graag antwoord van jullie zodat ik weer verder kan spelen op mijn account waar ik veel plezier in heb.

Met vriendelijke groet,

B. Wilting