blanco pagina na inloggen

  • tanja

    Hallo ik krijg nu al een paar dagen een blanco pagina na het inloggen. Heb alleen de blauwe balk en verder geeft tie iedere keer aan deze pagina bevat fouten en werkt niet naar behoren.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen heb al van alles geprobeert. Help

  • Henk

    Heb blanco pagina na inloggen,snap niet waarom? al een aantal dagen (help sos)

  • Yvonne

    Ik heb hetzelfde probleem , nu al vanaf 8 april !!!!!

    Het ligt echt niet aan mijn PC !!!!!!

  • jaco

    wij hebben nu ook al 2 dagen hetzelfde probleem, met verschillende pc, laptop en besturingssystemen. wie weet wat te doen?

  • Yvonne

    Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem !

    Ik ging al denken dat het gehackt was . Al 2 mails naar facebook gestuurt maar geen antwoord .

    Hopelijk wordt het snel opgelost !

  • jolanda

    ik heb sinds verleden week hetzelfde probleem,ik krijg alleen een witte pagina,heel zelden kom ik erop,maar na 2 reacties ga ik weer op blanco,kan iemand mij vertellen hoe dat kan,en hoelang dit nog gaat duren? ik vind het jammer dat ik me spelletjes niet kan spelen.

    jolanda

  • Hans

    Ik voeg mij ook in het rijtje… Meerdere accounts, meerdere pc's, telefoons, ipads. Niets werkt meer. Heel af en toe kom ik er door, maar dan vaak ook weer snel afgebroken. En de helpdesk loopt via de website, maar daar kom ik dus niet op.

    Alle browsers geprobeerd, historie, cookies etc allemaal gewist. Niets helpt….

    Verder geen problemen, alleen de toegang tot de facebookpagina.

    Wie helpt ons???

  • Herma

    Bij mij doet Facebook het ineens weer als een zonnetje. Hopen dat het zo blijft.

  • Yvonne

    Hier nog steeds geen verbetering . Ook vanalles geprobeerd .

    Ja , idd…wie helpt ons ???????

    Facebook blijkbaar niet !!!!!!!

  • Lieske

    http://facebook.startpagina.nl/prikbord/15342762/facebook-500-server-error#msg-15342762

    hier kun je een tijdelijk oplossing vonden. bij de post van een beta site. staat ergens in het midden.