mijn oude facebook terug

  • harold

    hoi mensen

    ik heb een probleem met mijn facebook.

    graag wil ik mijn bestaande facebook terug willen maar dat krijg ik niet voor elkaar want hij maakt zelf een mailadres in.

    hoe kan ik via facebook mijn bestaande mailadres gebruiken??/dan bedoel ik de mail van naam cijfers en dan facebook.com

    ik heb er schijnbaar 3 aangemaakt maar wil alleen mijn oude terug anders ben ik ook alles kwijt.

    hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen

    gr harold

  • koertstuyf

    oud facebook reopenen

  • koertstuyf

    herstel van oude facebook

  • harold sanders

    hoi koert

    bedankt voor jou bericht.

    maar misschien een gekke vraag:hoe kan ik daar nog op komen dan want heb een nieuw e-mailadres en ja kent hij dus niet en via mijn oude gaat ook niet meer want in het verleden lief facebook al stroef en ja nu maakt hij elke keer een nieuwe aan maar die ik dus wil mijn eigenste die pakt hij niet meer heb facebook al gemailt maar komt ook geen reactie van terug.

    gr harold

  • Karla van Binsbergen

    Mijn oude email adres was: cpbinsbergen@casema.nl.Nu

    hb ik glasvezel en een andere e-mailadres:

    c.vanbinsbergen@xmsweb.nl. Kunnen jullie dit wijzigen?

    Want ikzelf kom alleen bij het wachtwoord..

  • giovanna bruno

    94sb6p

  • Tony Heymans

    Geachte,

    Ook ik zit met een dergelijk probleem.sinds enige tijd krijg ik wanneer ik facebook open een andere startpagina aangeboden dan de gebruikelijke. “Eentje die cq.meer aansluit bij m'n leefwereld en hoe en wie ik ben”zal ik maar zeggen. Al vraag ik me af of je een bijna 59 jarige man nog met ganse delen van het weekblad Joepie om de oren moet slaan;Het doelpubliek van ‘t weekblad Joepie ligt meer bij de leeftijd van 15-16 en misschien 17 jarigen,dacht ik zo. Het spreekt voor zich dat ik mijn vriendenlijst en m’n hele correspendentie die ik had opgebouwd door chatten kwijt ben. Hoe zo iets kan weet ik niet, maar ik zou zo graag m'n oude startpagina terug willen. Met die nieuwe kan ik nu eens echt helemaal niets. Ik hoop vurig dat u me advies kunt geven over welke stappen te ondernemen en dank u reeds bij voorbaat.

    Tony Heymans.

  • margreet

    :)-Dhallo

    ik wilde mijn oude faceboek terug omdat ik daar veel vrienden had.

    en de spellen ver gekomen ben.

    er zat ook bekende op mijn oude facebook drukte perongeluk op verwijderen.

    groetjes margreet van de brink

  • riet

    Hallo, ik kan soms geen foto's liken , De ene foto wel en van de zelfde persoon de andere foto niet.

    Ook komt er af en toe langs de mededeling dat er geen gegevens opgehaald kunnen worden. En van sommige vrienden wordt nix meer getoond .

    Ik had en LG telefoon heb nu een Nokia.

    Heb gewoon alles overgezet.

    dit is flink balen want wil ik iets liken of gewoon weten wat vrienden melden, ga ik dan maar naar mijn pc.

    Wat kan ik er aan doen.

    PS Heb Fb er al afgehaald en weer opgezet maar ook dat helpt niet.

  • ria van laethem

    ik wi mijn oude facbook terug ik heb wel 25 keer gebrobeerd en ook mijn outlook zo maar weg dit is al de vierde keer word er niet goed van