inloggen lukt niet meer

  • HS

    Hallo,

    Ik heb sinds een paar dagen een probleem dat ik niet meer kan inloggen op mijn facebook pagina.

    ik heb een aantal keer geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen dmv de code die toegestuurt word

    tot zover werkt het prima. 

    Maar als ik dan ga inloggen krijg ik een scherm waar staat “ga aan de slag” zodra ik op ok druk krijg ik een melding dat fb een probleem ontdekt heeft en dat ze het in orde maken.

    ik probeer nu al dagen in te loggen maar krijg steeds deze zelfde melding

    ik heb zelfs 2 dagen gewacht na het aan maken van een nieuw wachtwoord om in te loggen

    mijn account is al 7 jaar oud en wil het niet kwijt ..wat moet ik nu doen?

    Bedankt alvast

  • Monique

    Ik heb t zelfde probleem …heel irritant hoop dat iemand de gouden tip heeft

  • HS

    Ja balen toch Monique

    denk gehacked maar kon nog gewoon inloggen ook na het maken van een nieuw wachtwoord

    2dagen later lukte het niet meer ook niet na een wachtwoord reset

    Hans

  • Cindy

    Mag ik vragen of dit probleem is verholpen, en zo ja, hoe? 

    Heb ook dit probleem, ook in oktober 2020 begonnen. Was gehackt, heb gelijk mijn wachtwoord veranderd en me ook afgemeld op een onbekend toestel, waarna het een dag of 2 goed is gegaan. Toen was het klaar.

    Ik heb al zeker 50 mails gestuurd naar facebook, maar krijg 0,0 respons. Heb inmiddels een nieuw account aangemaakt als tijdelijke oplossing, maar wil gewoon mijn “echte” terug. 

    Raak hier echt gefrustreerd over :@ Alle oplossingen die te vinden zijn op het internet werken niet :@

  • Jimmy

    ​Ik heb een soortgelijk probleem. Op verschillende manieren geprobeerd, maar geen toegang tot fb. Help mij

    moto x3m

  • Hennie

    Hallo,Ik heb sinds een paar dagen een probleem dat ik niet meer kan inloggen op mijn facebook pagina.ik heb een aantal keer geprobeerd mijn wachtwoord 

    het doen het niet