Hoe werkt het met de installatie Cd's van Windows 7?

Hallo,

Mijn laptop is gecrasht bij het doen van een systeemherstel. Nu vraagt hij om de installatie Cd’s van Windows 7 die ik heb gedownload. Maar hoe nu verder? Als ik de CD in de laptop doe en op enter druk kom ik telkens weer op hetzelfde scherm terug terwijl als ik hem in een PC doe die het nog doet hij wel werkt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Doe de cd erin en herstart of start de computer de installatie komt dan meestal zelf naar voren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je PC is waarschijnlijk ingesteld om direct van de harde schijf te starten. In het BIOS kun je de prioriteit van de schijven aangeven - als je PC start druk je op "delete", krijg je een menu, zoek je naar "startup". Zorg dat de CD-ROM als eerste staat.