Kantooradres Facebook in Nederland

  • marjan Kingma

    Hallo,

    Ik heb hetzelfde probleem, kan niet meer in loggen, problemen met wachtwoord wijzigen etc.

    Heb jij het probleem al opgelost? Weet jij al hoe de klantenservice van facebook te bereiken is?

    Wij zijn ten einde raad…..

    Vriendelijke groeten,

    Marjan

  • R.Bakker

    Het is werkelijk te zot voor woorden ik moet wel ff mijn ID opsturen maar bereikbaar zijn niet.

    Heren facebook op de wet van privacy mag dat niet zomaar.

    U geef niet eens aan hoe U dat beveiligd mijn gegevens is wettelijk verplicht.

    Daarnaast blokt u zonder enig navraag mijn account. (RieBa)

    U reageert niet eens op mail!!!!!!!!

    En onbereikbaar te zijn.

    Mensen let op bij betalingen is Facebook wettelijk verplicht adres gegevens te vermelde.

    Anders mag I Deal dus niet.

    Wordt tijd dat de staat ingrijpt.

    Zeer boze klant die nu lang wacht op antwoord.

  • Jennifer hamelink

    Ik ben gehackt ik kan niet meer op mijn Facebook account dat vind ik heel jammer ik heb zelf nog geprobeerd om mijn wachtwoord instellingen te wijzigen met een ander email adres omdat de hackers de wachtwoord van mijn oude emailaccount kan (Jenniferhamelink1@gmail.com) heb het geprobeerd om op Leotienjansen1@gmail.com te het te herstellen maar te vergeefs dat is niet gelukt. Ik hoop dat iemand van Facebook mij te helpen!! Met vriendelijke groetjes Jennifer Hamelink

  • Gene Meening

    Dat ik via 1 pagina (https://www.facebook.com/VVD) kan worden verbannen omdat zij daar van mening zijn dat ik TE kritisch ben, en ik mij toch aan de regels houd, hoe dicht dan ook op de grens van wat wel en wat niet kan, maar daardoor dan ook op geen enkele FaceBook pagina meer mag komen gaat mij als gebruiker veel te ver.

    Dat de VVD mij verbant, is mij tot daar aan toe, maar dat de VVD hiermee ook mijn complete account kan doen laten verdwijnen gaat mij tever.

    Ten eerste is hun klacht aan mij niet juridisch gegrond.

    Ik stel netjes de vragen en als zij daarop na 48 uur niet op reageren, stel ik de vraag opnieuw.

    Wat is daar nu mis mee.

    Ten tweede wens ik anoniem te zijn als zover dat mogelijk is op het internet, en dan geef ik ook geen telefoon of ID nummer in het nieuw inlog systeem opgezet door FaceBook zelf sinds 17 juli 2014.

    Ten derde lijkt het mij verstandiger om een directe contact verbinding te realiseren waarbij mensen die onterecht worden verbannen zoals in mijn situatie, de zaak om opheldering kan vragen.

    WANT, in veel gevallen zijn de strafopleggingen zoals verbannen, vaak onterecht verkregen. FaceBook bijvoorbeeld heeft zelf geen juridisch ondersteuning gehad om objectief te kunnen constateren of een ban-aanvraag terecht of onterecht is.

    Ten vierde is een opgelegde ban van eeuwigheid, en ook daar kunnen wij gebruikers niet mee eens zijn.

    Als de wet of huisregels ZO zijn opgesteld dan is FaceBook een dictaturele organisatie.

    Sorrie dat ik het Zo zeggen moet, maar het is zoals het is.

  • Connie Vollendam

    Geachte LS,

    Krijg steeds van mensen een bericht dat ik een bericht gestuurd heb wat ik niet doet,

    provider gebeld en de helpdesk van Norton.

    Probleem ligt bij jullie, hopelijk kunnen jullie hier ook iets aan doen

    bit.ly

    private video

    en smiletje :-(

    Verneem graag een tegenbericht van jullie

    Met vriendelijke groeten

    Connie Vollendam

  • Remisilado Emelordd

    Rik Bisschop Schreef:

    -Ik wil dat mijn achter naam bij facebook is veranderd , is niet Emeordd maar EMELORDD.——————————————————

    > Heeft iemand een telefoonnummer zodat je problemen

    > met Facebook kan oplossen?

  • Daniel D

    Ik heb een groot probleem bij mijn pagina Cafetaria de Toekomst Enschede toen ik per abuis een bedrijfspagina als privépagina voerde kon een ieder mij volgen liken en delen! Deze heb ik MOETEN omzetten van Fb maar nu ben in onvindbaar. Heb al een opmerking gestuurd naar Fb maar geen reactie terug ………..

    https://www.facebook.com/cafetaria.detoekomst

  • Boudewijn Verhulst

    Goedendag,

    Ik wilde mijn wachtwoord veranderen maar dat gaat niet ik krijg de code niet meer.

  • m.de groot

    ik wil graag het telefoon nummer van Facebook nederland!!! m.de groot.

  • Fred

    Hallo FACEBOOK

    Ik heb jullie al 2 mails gestuurd, maar niets schijnt te helpen. Ik heb een virus gisteravond binnen gekregen, dus ik vraag om Help.

    Groet

    Fred Bos AKA Zaanse Shadow