Ik kan niet meer op facebook komen mijn accountdoet het niet waarom?

  • jannie snijder

    waarom mag ik geen berichten versturen?IK kan zelfs mijn kleinkinderen niet feliciteren via facebook

    IK heb geen fout begaan dus ik wil dat die blokkering op geheven wordt

  • riek van de weijer

    hallo,ik kan geen bericht sturen naar mij 2kleinkinderendat zijn er 2 die ik ken,en kennen mij ook. dus dat kloopt toch niet,groetjes riek.

  • janny fles

    Ik kan sinds kort niet meer op facebook komen,elke keer moet ik mijn telefoon nummer in toetsen,en dan zou je gebeld worden.en dan ktijg je een code,maar ik krijg helemaal niets,want dit geld alleen voor mobiele telefoons,en die heb ik niet dus ik heb mijn huistelefoon nr door gegeven,en er gebeurd helemaal niets,dat is toch niet normaal,wat moet ik nu doen?

  • Gonny

    Als ik inlog krijg ik alleen een scherm met accountinstellingen. Verder kan ik niets openen.

  • jannie

    Ik krijg helemaaal geen antwoord op mijn vragen nu ben ik ook weer een maand geschorst waarom???????????

    Dit is niet eerlijk

  • vonny

    de hele week kan ik niet in facebook komen, steeds moet ik wachtwoord veranderen, en steeds beveiligingscontrole uitvoeren, heb van alles geprobeerd, niets lukt.

  • vonny

    vergat me mail te vermelden :p

  • yvonne

    word hier toch niet goed van hoor word je van faceboek afgedonderd en vervolgens kom je er niet meer op…… maar nietmand vertelt je wat….

  • Boris

    Is er iemand die weet hoe ik facebook kan mailen/schrijven/wat dan ook? Voor de tweede keer in een half jaar tijd heeft facebook mijn account geblokkeerd. Een half jaar geleden kon ik m.b.v. een code, die naar mijn mobiele telefoon werd gestuurd, mijn account weer opnieuw activeren, nu moet je ineens kopieën van legitimatiebewijzen, of uittreksel van de gemeente naar ze versturen. Dit weiger ik uiteraard, aangezien ik geen reden zie waarom zij over deze documenten zouden moeten beschikken. Ik ben intussen al zo'n drie uur lang internet aan het doorzoeken op mogelijke contactgegevens van Facebook, maar kom het nergens tegen. Conclusie, als facebook niet wil meewerken, dan wil ik mijn account volledig verwijderen, maar ja, daarvoor moet je dus ingelogd zijn, wat ik nu niet kan en wat me ook niet meer gaat lukken overduidelijk. Heeft iemand suggesties?

  • klaazie

    he ik heb precies hetzelfde probleem, telkens kom ik uit op een wit blad en als ik de pagina herlaad kom ik terug bij de aanmeldingspagina uit…

    heb je alreeds een oplossing ??