Ik kan niet meer op facebook komen mijn accountdoet het niet waarom?

  • Jacqueline

    Ik heb ook een bericht naar Facebook gestuurd dat ik gehackt was of nog ben. Nu heb ik het wachtwoord zoveel keer veranderd dat ik nu beblokkeerd ben. Hoe lang moet ik nog wachten?

  • 0640188929

    mijn naam is gerrit de jong.

    ik kan mij niet aanmelden omdat ik niet meer weet welke volledige naam van mijn vriend is

  • myriam driesen

    ik word altijd geblokkerd en kn niet op mijn account komen is nu al de derde keer wat is er gaande

  • john

    weet mijn ww niet meer maar krijg ook geen email van julliie op mijn mail adres

  • peter v d velden

    steeds als ik inlog krijg ik foutmelding terwijl ik wel de juiste persoon ben , of de nieuwe code die ik via telefoon krijg is meteen al weer veropen enz . nu vraag je om mn legitimatie via paspoort , i.d. kaart rijbewijs of wat ook , iets wat ik natuurlijk nooit zal doen . wat is dit allemaal , ik wil terug op facebook waar ik al jaren op zit . gewoon inloggen en met mn vrienden verder praten wat nu ook niet meer gaat . ik wil geen ander e. mail aanmaken o.i.d. ivm met adreskaartjes die ik net heb laten maken etc. ik ben gewoon peterVdvelden zie e-mail en verders niks

    aub open mijn facebook

  • jannie snijder

    e kan dat nu ik kan helemaal niet op mijn facebookpagina komen sinds 5 mei2014 is het helemaal mis help!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • els popping

    kan facebook niet openen

  • René Verbouw

    Hallo: Ik heb (denk ik) alles geprobeerd om weer op mijn face-book in te loggen, lukt niet, ik ken wel het probleem maar niemand kan mij de oplossing aanreiken.

    1) 2 jaar terug wilde ik geen facebook meer om persoonlijke redenen en deed er alles aan die te sluiten, echter, al mijn vrienden, vriendinnen en mijn grote familie konden nog altijd berichten zoals, gelukkig verjaardag en zo, blijven plaatsen, mijn pagina werd dus nooit geseponeerd, mijn provider was toen Telenet. mijn FB account was: arendvb@telenet.be wachtwoord (denk ik) kel18vir, woonde toen op de zeedijk 174 te 8301 Knokke-Heist

    2) Ondertussen ging ik samen wonen en plugde in bij een bestaande ADSL aansluiting, is nu dus Belgacom,op vraag van zovelen waarom ik nooit antwoord op hen berichten op FB wil ik nu weer gebruik kunnen maken van mijn nooit door FB geseponeerde pagina, reden is dat ik daar zelf veel foto's plaatste en niet in het minst op Heist van toen, dat vergde veel opzoeking, een nieuw account aanmaken is dus niet aan de orde, dan liever niet, is wel jammer.

    ik heb geprobeerd via mijn GSM nummer, hulp van vrienden kan blijkbaar ook maar weet niet hoe?

    mijn GSM nummer is dezelfde gebleven, maar woon nu op de zeedijk 153 te 8301 Knokke-Heist, mail: reneverbouw@gmail.com

    IS ER EEN MOGELIJKHEID ALLES TERUG TE KRIJGEN ,,,,,

  • meriam Korstanje

    Hallo,

    Ik kan niet op mijn fb profiel komen waarom moet ik een nieuw profiel aanmaken terwijl ik er al 1 heb.

    Al mijn vrienden moet ik dan weer uitnodigen etc etc.

    Ik heb nu al twee account en ik ga er echt geen derde bij zetten.

    Ik ben het hele gedoe nu stront beu en niemand die er iets aan doet

    Meriam

  • Petra Heere-van der Heijden

    Ik kan niet meer op mijn account. Een paar maanden geleden zijn wij over gegaan naar een andere provider. Ik kon mijn primaire adres niet aanpassen dus had ik er een toegevoegd. Dat ging maanden goed maar nu ik opnieuw moet inloggen pakt hij automatisch het primaire adres en ik kom er met geen een van mijn adressen maar in! Wat kan ik doen? Dit is best frustrerend. Veel gegevens van de school van mijn kinderen worden gedeeld of fb. Die kan ik dus ook niet meer zien…Ik wil gewoon mijn account weer in. Kan iemand van fb mij helpen?

    Groetjes Petra Heere