Veel voorkomende facebook problemen

  • Mieke

    Zojuist even op fb geweest via www.beta.facebook.com

    Het was kort maar hevig. Nu lukt er weer niets.

  • jacqueline

    heb puhten gekocht voot spellen maar krijg er telkens maar 3 in plaats ven 19 kan nergens vide waar ik daar voor moet zijn voor het door te geven

  • Harry Kosters

    Sinds vandaag kan ik helemaal nergens op reageren, niets posten en niets leuk vinden.

    Wat kan ik hier aan doen? Mensen in mijn vriendenlijst hebben er geen last van!

    En heb ook printscreens gemaakt en wilde die sturen bij de problemen, maar die kunnen niet eens verzonden worden.

    En het is maar raar dat er nergens een melding staat wat er aan de hand is. Op het forum zijn meerder mensen met ook deze problemen.

    Wat wordt hier aan gedaan en wanneer is het opgelost?

    h. kosters

  • jans

    texas holden laad niet op onveilige pagina

  • yvonne bondrager

    geachte medewerkers van Facebook

    Ik kan helemaal niet meer op Facebook komen snap er niks van krijg dat ik iets fout heb met internet

    Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.

    Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.

    Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.

    U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.

    Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.

    Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).

    Meer informatie

    Als u op deze pagina bent terechtgekomen door op een koppeling te klikken, dient u het adres van de website in de adresbalk te controleren, om er zeker van te zijn dat dit het verwachte adres is.

    Als u naar een website met een adres zoals https://example.com wilt gaan, kunt u proberen om ‘www’ aan het adres toe te voegen. Bijvoorbeeld: https://www.example.com.

    Raadpleeg voor meer informatie het onderwerp ‘Certificaatfouten’ in Help van Internet Explorer. dit krijg ik dus en ik weet zeker dat ik verbonden met met internet want ik zit gewoon op hyves spelpunt en famarama enzo dus ik weet wel dat er niks met me httl en met me beveilinging certificaat

    dus ik hoop dat u verder raad hebt

    groetjes liefs yvonne

  • Paul

    wat ik ook probeer ik kom bij het inloggen niet verder als een witte blanco pagina en in balk staat de tekst checkpoint facebook maar er gebeurd niets ww en gebruikersnaam zijn goed ingevuld maar kan niet op mijn facebook komen wie weet een oplossing

  • Susanademeer64@gmail.com

    Geachte heer/mevrouw,

    in mijn facebook wordt er een verkeerde locatie vermeld. Helaas kan ik het zelf niet aanpssen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om die verhelpen. Alvast bedankt voor de moeite.

  • Susanademeer64@gmail.com

    op fb staat een ander locatie vermeld dan ik daadwerkelijk verblijft. Hoe pas je dit aan.

  • paul

    wie o wie kan mij helpen iedere keer als ik probeer in te loggen dan krijg ik een witte blanco pagina en blijft hij in facebook checkpoint hangen en gebeurd er niets hoop dat iemand kan uitleggen wat ik moet doen hieraan

  • Jolein

    Hallo

    Ik heb het zelfde probleem. Ik tik mijn gebruikersnaam in en ww en ik kom dan op een witte pagina terecht met in de balk ook checkpoint..

    Maar ik kreeg dit nadat ik mijn naam moest veranderen van facebook! Ik moest mijn naam voluit schrijven. Ik heb dat gedaan, maar iets minder afgekort zoals….VanM.En sindsdien kan ik er niet meer op.

    Ik heb het via alle browsers geprobeerd en ook via beta, maar niets werkt. Atijd een witte pagina.

    Kan iemand helpen?