Veel voorkomende facebook problemen

  • Lisa

    Hey!

    Ik heb ook hetzelfde probleem nadat ik mijn naam moest veranderen, en het daarna ook ietsjes minder kort hAd ingevoerd. Vrienden van me kunnen trouwens wel gewoon op mijn facebook dingen posten en alles zien. Maar is het bij jou al verholpen?

    Liefs

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik heb het zelfde probleem. Ik tik mijn

    > gebruikersnaam in en ww en ik kom dan op een witte

    > pagina terecht met in de balk ook checkpoint..

    > Maar ik kreeg dit nadat ik mijn naam moest

    > veranderen van facebook! Ik moest mijn naam voluit

    > schrijven. Ik heb dat gedaan, maar iets minder

    > afgekort zoals….VanM.En sindsdien kan ik er niet

    > meer op.

    >

    > Ik heb het via alle browsers geprobeerd en ook via

    > beta, maar niets werkt. Atijd een witte pagina.

    > Kan iemand helpen?

  • Jolein

    Heey :)

    Neen nog steeds gaat het niet. Vrienden kunnen ook gewoon op mijn pagina alleen als ze een bericht willen sturen naar mij gaat het niet. Ik heb ondertussen een nieuwe facebook aangemaakt, maar ik zou toch liever terug op mijn oude willen. Ik heb alles al geprobeerd en echt niets helpt. Ik heb naar facebook een e-mail gestuurd, maar ik heb daarop nog geen reactie gekregen…Ik dacht dat het alleen aan mijn account lag, maar als jij ook problemen hebt dan ligt het zeker bij facebook.

    Als iemand weet hoe we dit probleem kunnen oplossen, laat aub weten! :)

    Groetjes

  • Kaatje

    Mijn facebook zit vast

  • johannes-Christiaan Koenders

    bijlagen bij berichten openen sinds gisteren niet: foto's en documenten. What to do ?

  • dien de groen- donker

    kan vaak niet op facebook

    en zeer vaak pakt hij de spellen niet

  • Mo Ganoez

    ik zelf sta als Mo Ganoez geregistreerd, heb zelf ongeveer 6 maanden geen gebruik gemaakt van mn facebook. toen ik weer ging inloggen moest ik mijn wachtwoord veranderen toen vroegen ze om mijn ID te versturen, zo dat ze konden zien of ik het echt ben, maar mijn naam is mijn nicknaam hoe mijn vrienden mij kennen, dus mijn account is nu geblokkeert kan het ook niet verwijderen weet me geen raad meer wat te doen heb mails gestuurd naar support@facebook…. krijg daar geen reactie of een automatisch facebook computer reactie met bulshit dus nu heb ik een account wat geblokkeert is en niet te verwijderen is.

  • Josephien Hartmann

    Hallo,

    Mijn account is geblokkeerd omdat er vanuit een vreemde locatie toegang is verschaft. Blijkbaar heeft iemand vanuit Beirut met een mobiel mijn account benaderd. Nu moet ik volgens facebook een nieuw wachtwoord aanmaken. Is dit vertrouwd? Of is dit een hack poging?

  • Moniek

    Ondanks dat ik gewoon vrienden ben met iemand kan hij mijn tijdlijn niet zien???

  • Willem Herens

    waarom wordt ik geweigerd om een hobby restauratie project Toyota Lancruiser 4.2 in videovorm op facebook te plaatsen.

    het is onze eigen auto, uitgevoerd door onze zoon, foto,s worden genomen met onze camera, en via Adobe als video geinstaleerd., Muziek is ook mijn eigendom,

    Ik doe hier toch niemand kwaad mee.

    wachtend op u antwoord. vr gr Willem

  • Facebook startpagina

    Beste Willem,

    Je bevindt je hier op het prikbord van de Startpagina over Facebook, die verder niet gelieerd is aan Facebook. Voor hulp en vragen kun je bij het helpcentrum van Facebook zelf terecht:

    http://www.facebook.com/help

    Vriendelijke groet,

    Facebook Startpagina